Pozwoli Wam to zobaczyć cel do jakiego dążymy. Chciałabym z Waszą pomocą stworzyć blog dokumentujący przebieg obchodów 100 rocznicy urodzin ks. Jana Twardowskiego. Będzie to nasz warsztatowy wytwór, tworząc który będziemy zdobywać doświadczenie.
Miłej lektury!
%
%
%
%
Oto harmonogram zadań jakie będziemy realizować w trakcie trwania projektu.
Oto harmonogram zadań jakie będziemy realizować w trakcie trwania projektu.
Zadania
|
Osoby
odpowiedzialne
|
Termin
|
|
1.
|
Pierwsze spotkanie
jest dla wszystkich uczniów, którzy chcą dowiedzieć się „ Co to jest
e-portfolio”
Przed spotkaniem uczniowie analizują webquest o
e-portfolio umieszczony na blogu klasowym
Spotkanie organizacyjne:
ü
Omówienie webquestu z uwzględnieniem celu pracy metodą e-portfolio,
narzędzi e-portfolio
przykładowych e-portfolio
ü
Zaproponowanie uczniom tematyki do prezentacji na e-portfolio
wzorcowym
|
nauczyciel
|
2 godziny
styczeń 2015
|
2.
|
Na drugie spotkanie przychodzą już
uczniowie, którzy wiedzą do czego chcemy dojść i chcą się zaangażować w
dodatkową pracę.
Ustalenie
zasad współpracy, częstotliwości spotkań, sposobów komunikowania się online i
offline.
Zaakceptowanie
głównych zadań do realizacji i harmonogramu działań
Ustalenie osób odpowiedzialnych
za dokumentowanie poszczególnych działań
Ustalenie
kryteriów oceny e-portfolio
|
nauczyciel
uczniowie
|
2 godziny
styczeń 2015
|
3.
|
Przedstawienie uczniom narzędzia do tworzenia e-portfolio blogger.com i omówienie podstawowych zasad tworzenia..
Zapoznanie się ze strukturą roboczego e-portfolio dokumentującego obchody
100 rocznicy urodzin Patrona szkoły http://uczniowskiee-portfolio.blogspot.com/
|
nauczyciel/
uczniowie
|
2 godziny
luty 2015
|
5.
|
Realizacja wyznaczonych
zadań – przygotowywanie materiałów do publikacji, formatowanie, publikowanie.
Ocena koleżeńska wykonywanych zadań,
formułowanie IZ nauczycielskiej i koleżeńskiej. Stosowanie informacji
uzyskanych od współuczestników projektu.
|
nauczyciel/
uczniowie |
15 godzin
marzec – maj 2015
|
6.
|
Podsumowanie pracy metodą e-portfolio.
Uczniowie samodzielnie tworzą własne
e-portfolio za pomocą mechanizmów blogowych, ustalają szablon, szatę
graficzną, strony.
Jest to wstęp do samodzielnego tworzenia wirtualnego portfolio w
dalszej karierze szkolnej.
Ewaluacja. Dokonanie oceny pracy uczniów za pomocą
karty oceny w odniesieniu do przyjętych kryteriów.
|
nauczyciel/
uczniowie |
4 godziny
czerwiec 2015
2 godziny czerwiec 2015
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz